06.07.2015

Nowy plan Suzuki na stulecie

W 2020 roku Suzuki Motor Corporation będzie świętowało 100-tną rocznicę swojej działalności. „SUZUKI NEXT 100” to nowy plan i struktura zarządzania na okres kolejnych 5 lat, które dzielą firmę od jubileuszu.

30 czerwca 2015 r. powołano nowy zarząd Suzuki Motor Corporation. Zdecydowano o wprowadzeniu zmian w stylu zarządzania firmą, ustanawiając zespół odpowiedzialny za rozwój marki w ciągu najbliższych 5 lat. „Team Suzuki” ma za zadanie zwiększenie sprzedaży samochodów do 3,4 miliona sztuk w 2020 roku z poziomu 2,87 miliona sztuk, osiągniętego w 2014 roku.

Celem Suzuki jest tworzenie produktów o najwyższej jakości, które spełniają oczekiwania klientów na całym świecie. W najbliższych latach firma skoncentruje swoje działania na rozwoju oferty samochodów, począwszy od segmentu mini po segment C, a także modeli typu SUV, aby w ciągu 5 lat wprowadzić aż 20 nowych modeli samochodów.

Rodzina motocykli Suzuki także poszerzy się. Główne działania zespołu Suzuki będą skoncentrowane wokół rozwoju najbardziej charakterystycznych motocykli dla Suzuki, czyli tych o pojemności powyżej 150 cm3 i sportowych.

Suzuki będzie także dążyło do zwiększenia sprzedaży produktów Suzuki Marine na rynku amerykańskim i azjatyckim, jak również zwiększenia świadomości marki, jako produkującej najwyższej klasy zaburtowe silniki czterocylindrowe.

05.05.2021

Suzuki Boxing Night VI – Polska vs Mołdawia w Lublinie

Szósta edycja Suzuki Boxing Night obędzie się już w piątek, 7 maja w lubelskim Centrum Spotkania Kultur. Suzuki Motor Poland i Polski Związek Bokserski zapraszają na spotkanie, w którym rękawicę skrzyżują pięściarze reprezentujący Polskę i Mołdawię. Wydarzenie będzie transmitowane na żywo w TVP Sport.

Dowiedz się więcej
27.04.2021

Suzuki, Subaru, Toyota, Daihatsu i Mazda pracują nad nowym standardem komunikacji w samochodach

Suzuki Motor Corporation zawarło porozumienie z czterema koncernami motoryzacyjnymi w sprawie wspólnego standardu dla nowej generacji systemów multimedialno-komunikacyjnych opartych o łączność internetową. Japońskie marki będą pracować nad promocją zestandaryzowanych aplikacji i usług.

Dowiedz się więcej
24.02.2021

Suzuki Boxing Night V w Lublinie

Suzuki Motor Poland i Polski Związek Bokserski organizują kolejną galę boksu olimpijskiego w ramach Suzuki Boxing Night. W piątej odsłonie imprezy utytułowani pięściarze skrzyżują rękawice w lubelskim Centrum Spotkania Kultur.

Dowiedz się więcej
18.02.2021

Rafał Jemielita i Jarosław Maznas ambasadorami Suzuki w Polsce

Dwaj znani dziennikarze motoryzacyjni – Rafał Jemielita i Jarosław Maznas rozpoczynają współpracę z Suzuki Motor Poland. Nowi ambasadorzy japońskiej marki będą bohaterami kampanii reklamowej „Suzuki Show. Czas hybryd”.

Dowiedz się więcej