06.07.2015

Nowy plan Suzuki na stulecie

W 2020 roku Suzuki Motor Corporation będzie świętowało 100-tną rocznicę swojej działalności. „SUZUKI NEXT 100” to nowy plan i struktura zarządzania na okres kolejnych 5 lat, które dzielą firmę od jubileuszu.

30 czerwca 2015 r. powołano nowy zarząd Suzuki Motor Corporation. Zdecydowano o wprowadzeniu zmian w stylu zarządzania firmą, ustanawiając zespół odpowiedzialny za rozwój marki w ciągu najbliższych 5 lat. „Team Suzuki” ma za zadanie zwiększenie sprzedaży samochodów do 3,4 miliona sztuk w 2020 roku z poziomu 2,87 miliona sztuk, osiągniętego w 2014 roku.

Celem Suzuki jest tworzenie produktów o najwyższej jakości, które spełniają oczekiwania klientów na całym świecie. W najbliższych latach firma skoncentruje swoje działania na rozwoju oferty samochodów, począwszy od segmentu mini po segment C, a także modeli typu SUV, aby w ciągu 5 lat wprowadzić aż 20 nowych modeli samochodów.

Rodzina motocykli Suzuki także poszerzy się. Główne działania zespołu Suzuki będą skoncentrowane wokół rozwoju najbardziej charakterystycznych motocykli dla Suzuki, czyli tych o pojemności powyżej 150 cm3 i sportowych.

Suzuki będzie także dążyło do zwiększenia sprzedaży produktów Suzuki Marine na rynku amerykańskim i azjatyckim, jak również zwiększenia świadomości marki, jako produkującej najwyższej klasy zaburtowe silniki czterocylindrowe.

13.09.2024

Suzuki Marine na 64. Targach „International Boat Show”

Podczas zbliżających się targów we włoskiej Genui Suzuki zaprezentuje gamę wszystkich najnowszych silników zaburtowych, a także dwie linie własnej produkcji pontonów Suzukino oraz Suzumar.

Dowiedz się więcej
09.09.2024

Suzuki na Superpucharze Polski w piłce ręcznej

Za nami emocjonujące starcia o Superpuchar Polski w piłce ręcznej, którego Sponsorem Oficjalnym jest Suzuki Motor Poland!

Dowiedz się więcej
06.09.2024

Suzuki w gronie Oficjalnych Sponsorów Superpucharu Polski

Suzuki Motor Poland, wieloletni partner ligowych rozgrywek piłki ręcznej ORLEN Superligi i ORLEN Superligi Kobiet, został oficjalnym sponsorem pierwszego Superpucharu Polski – Łódź ’24.

Dowiedz się więcej
03.09.2024

Oszczędzaj na każdym kilometrze, czyli co potrafi nowy hybrydowy Suzuki Swift

Japoński hatchback, od chwili debiutu w roku 2004 i wprowadzenia go na światowe rynki w charakterze tzw. modelu globalnego, był wielokrotnie nagradzany i został doceniony przez klientów.

Dowiedz się więcej