Dwóch pięściarzy, Daniel „Jonasz” Adamiec i Damian Durkacz, twarzami kampanii reklamowej Suzuki – sportowcy promują ofertę samochodów oraz specjalną kolekcję odzieży sportowej Suzuki Boxing. Kolekcja jest dostępna w autoryzowanych salonach samochodowych Suzuki.
Kampania z udziałem pięściarzy to konsekwencja długoletniej współpracy Suzuki Motor Poland z Polskim Związkiem Bokserskim, która rozpoczęła się w 2017 roku. Początkowo opierała się ona na wsparciu pojedynczych wydarzeń: Międzynarodowego Turnieju Bokserskiego im. Feliksa Stamma, Memoriału Leszka Drogosza i Światowej Konferencji Boksu Olimpijskiego.
Suzuki Motor Poland zostało następnie sponsorem strategicznym Polskiego Związku Bokserskiego, tworząc zespół Suzuki Top Team wspierający stypendiami grupę pięściarek i pięściarzy reprezentujących Polskę (wśród nich znaleźli się m.in. Daniel „Jonasz” Adamiec i Damian Durkacz).
Zaangażowanie Suzuki Motor Poland w rozwój polskiego pięściarstwa pozwoliło na stworzenie cyklu międzypaństwowych meczów bokserskich Suzuki Boxing Night, które stały się znakomitym sprawdzianem dla kadry seniorów kobiet i mężczyzn przed międzynarodowymi turniejami oraz mistrzostwami. Cykl Suzuki Boxing Night to również sprawdzian dla pięściarzy cyklu boksu zawodowego.
Jedną z ostatnich inicjatyw Suzuki Motor Poland i Polskiego Związku Bokserskiego jest Suzuki Boxing Promotion, cykl meczów bokserskich promujący juniorów oraz kadetów.
Salon samochody 101st Brussels Motor Show w Brukseli był okazją do pokazania szerokiej publiczności e VITARY, pierwszego masowo produkowanego pojazdu elektrycznego Suzuki z akumulatorem (BEV).
Dowiedz się więcejMinęło kilka pierwszych dni nowego roku 2025, co skłania do wstępnych podsumowań.
Dowiedz się więcejSuzuki Motor Corporation poinformowało, że w dniu 25 grudnia 2024 r. po długiej chorobie odszedł Osamu Suzuki, doradca senior w SMC.
Dowiedz się więcej… spokoju, ciepła oraz kilku dni, które będziecie mogli poświęcić wyłącznie samym sobie.
Dowiedz się więcej