Suzuki Motor Poland rozszerza zakres współpracy z Polskim Związkiem Koszykówki. Japońska marka w sezonie 2020/2021 będzie pierwszym w historii sponsorem tytularnym koszykarskiej 1 Ligi Mężczyzn.
17 lipca 2020 roku Suzuki Motor Poland i Polski Związek Koszykówki ogłosiły podpisanie umowy sponsoringowej na mocy której rozgrywki 1 Ligi Mężczyzn w sezonie 2020/2021 będą nosić nazwę Suzuki 1 Liga Mężczyzn. Oprócz tego marka Suzuki będzie cały czas obecna przy Reprezentacji Polski Koszykarek i Koszykarzy oraz Energa Basket Lidze kobiet i mężczyzn.
- Pracowaliśmy długo, aby po raz pierwszy w historii rozgrywki 1 Ligi Mężczyzn zyskały sponsora tytularnego. Wspólnie z Suzuki Motor Poland otwieramy nowy rozdział w historii 1 Ligi Mężczyzn, tworząc kolejny koszykarski produkt w Polsce. Jestem bardzo wdzięczny panu prezesowi Piotrowi Dulnikowi, że nasza współpraca z każdym rokiem się poszerza. Od najbliższego sezonu wszystkie kluby 1 Ligi Mężczyzn otrzymają do dyspozycji po pięć aut marki Suzuki - podkreśla Radosław Piesiewicz, Prezes Polskiego Związku Koszykówki.
- To dla nas wielki zaszczyt, że marka Suzuki jest pierwszym sponsorem tytularnym w historii pierwszoligowych rozgrywek. Nasze kolejne, wspólne działania są tylko potwierdzeniem, że jesteśmy lojalni w stosunku do naszych partnerów i stawiamy na długofalową i stabilną współpracę. Liczymy, że nasze zaangażowanie w Suzuki 1 Ligę Mężczyzn pozwoli podwyższyć i umocnić rangę oraz poziom tych rozgrywek. - mówi Piotr Dulnik, Prezes Suzuki Motor Poland.
Suzuki będzie obecne na bandach reklamowych Suzuki 1 Ligi Mężczyzn, na parkiecie, nad koszami, ściankach sponsorskich oraz wszelkich materiałach promujących Suzuki 1 Ligę Mężczyzn. Pełna ekspozycja rozpocznie się wraz ze startem sezonu 2020/2021.
Suzuki Motor Poland od lat aktywnie angażuje się w polski sport. Sponsoruje polski boks olimpijski, reprezentację koszykówki oraz Energa Basket Ligę, reprezentację szczypiornistów oraz PGNiG Superligę, a także grającą w PKO BP Ekstraklasie Koronę Kielce.
Co roku przychodzi ten wyjątkowy czas, gdy na kilka świątecznych dni zwalnia dosłownie cała Polska.
Dowiedz się więcejKompaktowy Swift do połowy 2025 roku sprzedał się łącznie w 10 milionach sztuk (*). Historyczny wynik liczony jest od momentu wprowadzenia w Japonii tzw. globalnego Suzuki, co nastąpiło przed ponad 20 laty, dokładnie w listopadzie 2004 roku.
Dowiedz się więcejSzukasz wygodnego, dobrze wyposażonego i solidnego SUV-a? Suzuki S-Cross od lat uchodzi za model trwały, ekonomiczny i oferujący bogate wyposażenie już w standardzie. Teraz jego zakup stał się jeszcze bardziej korzystny — ceny na ten model są wyjątkowo atrakcyjne.
Dowiedz się więcejElektryczny samochód Suzuki e VITARA został nagrodzony tytułem RJC Car of the Year 2026, który przyznała organizacja non-profit Automotive Researchers' and Journalists’ Conference of Japan (w skrócie RJC).
Dowiedz się więcej